Stowarzyszenie Absolwentów MBA zaprasza członków SA MBA, absolwentów i słuchaczy MBA oraz Sympatyków na spotkanie:
MAPOWANIE PROCESU KLIENTA
Skuteczne narzędzie do zarządzania doświadczeniami i oczekiwaniami klientów wpływające na poprawę efektywności działań firmy, zaangażowanie pracowników i wzrost skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych.
ANNA GAPIŃSKA - Think Customer
Mapowanie procesu Klienta to działanie definiujące wszystkie punkty styku Klienta z marką - zarówno na etapie przedzakupowym, jak i zakupowym i posprzedażowym. Pozwala "wejść w buty" Klienta i określić jakie są jego oczekiwania, czynności jakie musi wykonać, a także problemy czy rozczarowania na każdym etapie tej "podróży".
Umożliwia identyfikację tego, co wpływa na jego "tak" lub "nie" i podpowiada jak sprostać oczekiwaniom, by nie tylko z sukcesem zachęcić Klienta do zapoznania się z ofertą, ale również do jej zakupu produktu lub usługi.
Świetnie porządkuje działania firmy m.in. w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta. Daje również praktyczną wiedzę jakie działania i procesy należy zmienić w firmie, by proces podejmowania decyzji Klienta i sama sprzedaż odbyła się sprawnie i przyniosła zadowolenie Klientowi, a także wzmocniły jego lojalność i zachęciła do długotrwałej współpracy wpływając na poprawę wyników sprzedażowych.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się:
- czym jest mapowanie procesu klienta i dlaczego warto je przeprowadzić w każdej firmie?
- jak w trzech krokach dowiedzieć się kim dokładnie jest klient firmy, czego oczekuje, jakie ma dotychczasowe doświadczenia i oczekiwania?
- jak tę wiedzę wykorzystać i przekuć w realne działania usprawniające i sposób funkcjonowania całej firmy?
- jak mapowanie może wpłynąć na poprawę wyników operacyjnych i wzrost efektywności pracowników?
ANNA GAPIŃSKA:
Praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach managerskich i dyrektorskich, w tym w strategicznym doradztwie i realizacji projektów z zakresu Customer experience management, zarządzania marką, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z Klientami.
Pracowała i współpracowała z firmami polskimi i zagranicznymi kreując, wdrażając i realizując od podstaw strategie wejścia i rozwoju marek na rynkach polskim, europejskim, amerykańskim i azjatyckim.
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej i 'École supérieure de commerce de Rouen. Dziś właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer. Interim Manager. Szkoleniowiec. Wspiera firmy w zakresie customer experience i doradza jak skutecznie wzmocnić świadomość marki w oczach Klientów, by poprawić efektywność działań.
Zapraszamy na spotkanie społeczności MBA!
Małgorzata Tobiszewska - Prezes Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów MBA
Jeśli potwierdziłeś/aś swoje uczestnictwo jednak zmieniły Ci się plany i wiesz, że nie będziesz mógł/a przybyć to odwołaj swoje uczestnictwo e-mail: [email protected]
Miejsce
Aleja Grunwaldzka 472, Gdańsk